Re-tornant

Aquest matí, matí de Reis Mags, m’he despertat pensant en aquest espai.

Al final d’aquest any, que fa escasos dies hem encetat, farà 10 anys des de que va començar a ser un lloc d’expresió dels meus pensaments. Ara, feia vora 22 mesos que no havia publicat res. La rapidessa dels aconteixements fa no tindre temps a sentar-te davant l’ordinador i escriure més de les dos línees o els 140 caràcters que s’escriuren al facebook o al twitter.

Així que ja està decidit, vaig a retornar a escriure al bloc. A “obligar-me” a escriure i compartir alguna xicoteta reflexió més a sovint.

Avui tocaria posar alguna cosa dels Reis Mags, però jo em quedo amb aquesta fotografia:

València, 20:45. Divendres 2 de gener de 2.015. Un altre RE, en aquest cas de RE-TROBAMENT. 10891492_10205279288438823_1918352667684159401_n

Responder

