UPC 2010

El ritme que estic portant en els últims mesos fa que actualitzo poc el bloc. M’agradaria fer-ho més sovint, però quant arribo a casa el que necessito és desconnectar un poquet.

Avui m’he agafat el dia de relax. Del llit al sofà. I del sofà a fer la maleta per a demà anar-me’n a Angola.

La setmana passada vaig tindre l’oportunitat de fer el meu primer viatge a América del Sur. Vaig anar a Argentina i a Uruguai. O millor dit anava a Colonia (Uruguai) via Buenos Aires.

Durant una setmana hem estat reunits joves de tota Iberoamèrica.

Primer ens vam reunir per a la reunió preparatòria de la Cimera Jove Europa-Llatino América i el Càrib que es celebrarà el proper més de maig aquí a Madrid. Durant dos dies vam estar preparant el posicionament del joves iberoamericans front a aquesta Cimera. Dos dies de debat i de reflexió que van fer que s’acordaren uns molt bones conclusions.

Al tercer dia va començar la Universitat de Participació Ciutadana, activitat organitzada per la Alianza Latinoamericana y Caribeña de YMCA, el FLAJ i el Espacio Iberoamericano de la Juventud.  Jo vaig tindre l’oportunitat de participar de les activitats organitzades del EIJ, on vam poder preparar el pla de treball de l’EIJ. Hi ha molta feina per fer i entre tots podrem.

També vaig tindre dos reunions més. La primera per a preparar la Universitat Juventud y Desarrollo, que es celebrarà a Mollina el proper setembre i la segona per a fer l’elecció dels delegats i delegades per a la I Cimera Jove Europa-Llatino América i el Càrib que com ja he dit abans es celebrà a Madrid el proper mes de maig.

Uns dies de molta feina i de conèixer a molta gent. I a pesar de tornar cansada, he tornat amb les piles carregades.

Responder

