Cap de setmana de formació: POLITEIA (CJE) – Escola d’Estiu (JSPV)

Últimament escric poc. Estic prou liada intentant posar-me al dia de un muntó de coses que m’estan sorprenent gratament. He viatjat més en l’últim mes fora de les nostres terres, fora del País Valencià, que mai. Tres viatges Càlig-Tarragona-Madrid (amb l’AVE) i un viatge, amb cotxe: Càlig-Albacete-Villena-Càlig. Donen per a molt.

Com deia a l’última entrada, he sigut nombrada responsable de la Comissió de Relacions Internacionals (CRI) del CJE i això comporta posar-se al dia de mogolló de coses i viatjar un poc (per no dir bastant).

Els últims viatges a Madrid han servit per a intentar posar-me al dia de les accions que porta a terme el CRI, conèixer a Miriam, una de les dos tècniques que formen part de la Comissió, i conèixer a alguns dels meus companys de la Permanent del CJE i també als treballadors de la casa. A més a més, durant els dies 21 al 26 de juliol, s’han desenvolupat a Albacete, la POLITIEIA 2009.

DSCF0076

També m’ha servit per conèixer a molta gent i a Alejandro que és coordinador d’Europa del CRI.

I per favor, quina calor que feia a Albacete!!!!!!!

I que he vist d’Albacete? Doncs gairebé res… bé, us enganyo: he vist la Comissaria de la Policia Nacional (un edifici prou modern que vam passar dos vegades de llarg, perquè no pensàvem que un edifici amb tot aquell colorit no podría ser-ho)  i es que a un idiota (per no donar-li cap qualificatiu pitjor) no se li va ocorrer d’altra forma de passar el rato que anar trencant els retrovisors dels cotxes. I el meu va ser un d’ells i em va ratllar tota la porta. M’haguéssiu tingut que vore el muntó de tacos que vaig arribar a dir en un minut. Es que últimament tot em passa a mi!!!! I és que a més a més, va ser doblement idiota perquè va fer-ho davant la policia nacional i aquestos el van detindre. No sabeu l’alegria que em va donar trobar-me el paperet de: “Policia Nacional: pase por comisaria a formalitzar la denuncia, hemos detenido al autor de los detrozos”. Els danys valorats ascendeixen prous diners i ja es considerat delicte. Sóc conscient que segurament es declarà insolvent però ja tindrà que anar a juí i un altra vegada s’ho pensarà abans de fer coses així.

Després d’Albacete, dissabte a les 7 de la tarde sortia cap a Villena on es celebrava l’Estiu d’Estiu de JSPV. El poc que vaig poder gaudir-la m’ho vaig passar molt bé i la xerrada que vaig moderar va estar d’alló més entretinguda i es que l’elaboració del document que porta com a títol “Estratègia de Barcelona 2020” ja va ser prou interessant i les aportacions que van fer els companys de JSPV durant la xerrada també ho van ser-ho. Gràcies a Aurora Bonnin pels seus raonaments i explicacions.

DSCF0062

Un cap de setmana intens, que ha valgut la pena!!!!

2 pensamientos en “Cap de setmana de formació: POLITEIA (CJE) – Escola d’Estiu (JSPV)

  1. Pingback: 2009 « Arrels

Responder

