Comal Cool a BFN

He estat més de 20 dies 21 dies sense escriure res al bloc i no és perquè no tinc ganes, si no perquè no tinc temps.

Sabeu… tinc ganes de que paso el temps i de que arribo el dia 16 de maig. Els que llegeiu açó i sigueu coneixedors de l’actualitat de JSPV sabreu que aquell dia s’hi celebrà el Congrés Extraordinari del que jo sóc la presidenta de la Comissió Organitzadora.  Però per aquell mateix dia i per a desconectar del tot de tot, m’en vaig de concert de Macaco i de los Delinqüentes (entre d’altres). I com de música va la cosa, continuo amb la música, ja que avui li he dit a Hector (company de feina) que li anava a dedicar una entrada al meu bloc.

Fa unes setmanes Hector ens contava que en tenien una de grossa preparada amb el seu grup. I que prompte ens ho podria contar. Ens anava possant les dents llargues pel facebook i finalment ens ho va dir… el seu grup anava a tocar al programa de Buenafuente. I ahir va ser el dia… teniu l’enllaç aquí amb l’actuació. Fixeu-vos amb la camiseta de Pobal que porta un dels membres del grup. Ells van enviar una cançó per a demanar d’anar de públic i han acabat tocant en directe al programa. Enhorabona!!!!!

Un pensamiento en “Comal Cool a BFN

Responder

