Temps de canvi (personal)

Com Samu, jo també dic adeu a la casa en la que he viscut els últims 18 anys de la meua vida. Fa una setmana que em vaig instalar a la meua nova casa…. i és que m’he independizat i m’he possat a viure amb el meu germà.

Però a diferència de Samu,  jo torno als meus orígens, perquè el pis està edificat al mateix lloc on vaig viure els meus primers deu anys, i el meu pati d’ara és el pati on tantes i tantes vesprades he jugat de ben menuda amb els meus germans.

Estic segura que sentiré enyorança de no estar al mig del poble (com estavem fins ara) i enterar-se de tot el que passava, que com és sol dir “tots no podien viure a la Raval”. No despertar-te amb el so de la banda de música els dies que fan passacarrers, no sentir-la per les vesprades de bous, quasi no sentir les campanes quant repiquen els diumenges pel matí al campana per avisar que és hora d’anar a l’esglèsia, no vore la cua de gent  per anar a comprar a la panaderia i tu estar atent per anar en el moment que menys gent hi ha,… Paso de l’algaravia del centre del poble, a la tranquilitat de les afores.

Un pensamiento en “Temps de canvi (personal)

  1. Pingback: 2009 « Arrels

Responder

