Em faig gran… llei de vida

Em faig gran. És llei de vida. Vaig naixer en dijous a les 8 del matí i avui, dijous, 18 de desembre compleixo 28 anys!!!! I quin any més intens i ple de canvis que he viscut. Un any on s’ha guanyat i s’ha perdut, però que m’ha servit per a créixer en tots els aspectes de la meua vida.

 

M’he comprat un pis. I això si que ha canviat tots els meus plantejaments. No tenia jo previst aquest aspecte tant important de la meua vida i com ja he dit en més d’una ocasió m’he casat amb el banc. Si m’ho diuen fa un any dic que no estaven parlant de mi. Prompte ja em posaré a viure!!!

 

Un any intens també en l’aspecte polític. Un balanç positiu és el que extrac d’aquest any tan replet de sensacions contràries. Sóc la secretària general del PSPV del meu poble, Càlig, i he entrat a formar part de la Comissió Executiva Provincial.

Si fa dos anys posava una foto de recient nascuda als braços del meu pare, enguany toca la primera foto que em van fer quant vaig arribar a casa. Surto amb la meua mare.


Ruth i Angelita

6 pensamientos en “Em faig gran… llei de vida

  1. Pingback: 29 « Arrels

Responder

