Congrés Provincial PSPV-PSOE Castelló

Ja he arribat a casa. Dia llarg, ple d’emocions i sentiments continguts i a la vegada contradictoris.

Avui hem celebrat, com ja us vaig comentar en alguna entrada anterior, el Congrés Constituient del PSPV-PSOE de la Provincia de Castelló.

dscf0041

Ha sigut un dia ple de satisfaccions on els 118 delegats i delegades em pogut  entrar en l’historia més recent del nostre partit al constituir aquesta nova estructura orgànica. I per a mi ha sigut un honor anar com a delegada de Càlig a aquest Congrés. A més a més, he sigut vice-presidenta de la Comissió d’Estatuts.

Mesa de la Comissió d'Estatuts

Mesa de la Comissió d

El company Francesc Colomer s’ha convertit en el nostre Secretari General.

Si deia que he viscut el dia amb sensacions contradictories és perquè avui si que era el punt i final de l’estructura comarcal com a òrgan executiu que és. Sòc d’una comarca que pese a les diferències en alguns aspectes puntuals hem sigut una pinya. Amb Pepe, Ximo, Batiste, Adolf, Juan Antonio, Ana, Amparo, Ilu, Ivan, Ernest, Rhamses, Rafa, amb mon pare… tants moments viscuts per al partit i per a la nostra comarca… els nostres soparets, les nostres executives (dels que estaven i els que no estaven), els nostres comites comarcals, les nostres festes comarcals, les reunions per partits judicials, les nostres campanyes electorals,… Si em poso a pensar-ho, em cau fins i tot la llagrimeta.

dscf0037

Bé, finalment dir-vos que he entrat a formar part d’aquesta executiva, de la primera l’executiva  provincial.  El meu agraïment a Francesc per confiar en mi. I donar les meues més sinceres gràcies al recolçament de la meua comarca – Ports-  Maestrat – i especialment al que fins ara ha sigut el nostre secretari general , Adolf ,  per proposar-me per a formar part d’aquest nou òrgan. Gràcies a tots els que us heu alegrat per mi, sabeu que sigueré fent com ara:treballar. Sempre agraïda. I com sempre dic… intentaré no defraudar a ningú.

No voldria acabar aquesta entrada sense agraïr als voluntaris la seua tasca: Joan, Sofia, Cristina, Aïda, Samuel, Richard, Pedro, Nuria, Agueda, Maria José… a tots mils i mils de gràcies per tot.

Gràcies a Ines i Rhamses se que m’enteneu i em compreneu. I gràcies de nou a Cris, Aïda, Samu per tot. Mai estaré sola, mai estareu sols.

14 pensamientos en “Congrés Provincial PSPV-PSOE Castelló

  1. Ruth no estigues trista simplement es un pas més que feia falta pegar, es cert que s’acaba una etapa però comença una de nova. Canvi d’estructures, d’aires, de cares….

    Però el més important de tot és que natros quatre estarem junts, ànim i a treballar.

    Ahh! enhorabona. Persupost que t’ho mereixes, qui fa les coses amb el cor i lleialtat, al final es recompensat.

    Aïda.

  2. aisssss…. q encara em fareu plorar un altra vegada….

    Moltes gràcies Richard!!!!

    Quins records m’ha portat el Congrés. El primer claustre on Campus Jove vam obtindre representació a l’UJI el vam tindre a eixe mateix saló d’actes i en aquella vegada vaig ser escullida per a la mesa del Claustre. Ahi es nada!!!

    Quins records!!!!

    Besets.

  3. Ruth enhorabona pel teu nou carrec en l’execuitiva provincial del PSPV-PSOE. Sens dubte eres la persona que mes teu mereixies, en joves no pares de currar i en la teva comarca estic segur que tampoc i per tant m’alegre que Francesc això o hage tingut en conte.
    Saps que contes en tot el recolzament de L’Alcora, esperem estar sempre al teu costat i que tu també estigues al nostre.

    Un beset, Samu

  4. Hola companya! Aprofito aquest espai virtual per felicitar-te i per dir-te que m’ha agradat molt aquest text, es nota que estaves emocionada pel dia tan intens i il·lusionant que vam viure. Salutacions des de Morella.

  5. Hola Ruth!! El primer donar-te l’enhorabona, m’agrada molt l’executiva que ha format Francesc, la veritat és que tinc una enveja tremenda…… Ara toca donar-ho tot de tu que segur que ho faràs des del minut zero, perquè crec que et conec i se la teua forma de currar, jejejeje.
    Crec sincerament que ets una de les persones mes currantes de Castelló (eres la nostra vice en jspv) i una persona ho mereixia realment. Un besot enorme Ruthyyyyy!!! MUaksssssssss

  6. Hola, moltes gràcies als tres.

    David, al menys ho intentarem aixó d’aportar noves visions.

    Ernest… no saps tu l’emocionada que jo estava… demà t’ho conto i voràs.

    Maite: Moltes gràcies. Demà mateix ens posem i ja no parem. Ens veiem a Gandia el pròxim cap de setmana, val??

    Besets als tres.

  7. Enhorabona (virtual i personal) Ruth.
    Estic segura que seguiràs esforçant-te com ho has fet a la comarca i com ho has fet sempre.
    Ara tens l’oportunitat política de créixer, créixer per tu mateixa, per la teua vàlua, pel teu esforç. I estic segura que ho aconseguiràs.
    No sé quina nota degueres traure allà pel 96/97 (ufff!!!), però ara, per a mi, eres una xica 10, no ho dubtes gens(i exactament el mateix penso d’Ernest)
    Endavant i …. sempre d’esquerres. No ho oblideu mai.
    Besos,
    Sol

  8. Hola Sol.

    Moltes gràcies. Mare quant de temps i si tanco els ulls veig on estava sentada i com entraves a classe. Recordo l’anecdota de quant et vas adonar quant una xica que es diu Sole escribia en les dos mans. La vas fer sortir a la pissarra a que ens ho ensenyara a tots.

    Ens veiem.
    Besets.

Responder

