Em vaig casar….

Una, la qui us parla, es fa gran… i no és que ni avui, ni demà, ni aquesta setmana, siga el meu aniversari. Bé… al que anava… les persones al fer-se grans van agafant responsabilitats.

No és que vulga dir que fins ara no haja tingut cap responsabilitat (he sigut secretaria del Consell d’Estudiants de l’UJI-que tiempos aquellos-, tinc responsabilitats dintre de JSPV a nivell nacional, tinc responsabilitats dintre del PSPV, com a secretaria general de la meua agrupació) que si que les he tingut, però crec que la setmana passada vaig firmar una responsabilitat per a tota la vida. Com jo deia la setmana passada, entre bromes, em casava amb el Sr. BANC firmant l’hipoteca de la meua vivenda… com no a Càlig.

2 pensamientos en “Em vaig casar….

  1. jejeje. al vore un missatge de seguida he pensat en tu.
    Bueno, si i no. Te les seues coses i les seues coses roïnes, però bé, espero q siguen més les bones.

    Ara si que si. Hi ha que quedar per a fer un soparet. Quant vens per aquestes terres. Enviam un mail i quedem!!!!

    Besets.

Responder

