pluja, maleïda pluja

He estat el cap de setmana fora de casa. I al arribar avui al mig dia al poble m’he quedat un poc sorpresa en vore a la Plaça Nova, una unitat mòbil de la tele amb la seua superantena parabòlica allí apunt d’entrar en directe a algun informatiu. La veritat és que ma mare m’havia dit que havia plogut bastant, que a Benicarló hi havia inundacions, però mai m’esperava (ni jo ni ningú), és la mort d’un nadó de només 7 messos, arrosegat per l’aigua després que el cotxe es quedara parat al mig d’un barranc. El meu més sentit condol a la familia.

Us deixo enllaç amb la nota de premsa dels bombers. Vist a 3×4.info

2 pensamientos en “pluja, maleïda pluja

  1. bocabadat em vaig quedar. Estava de camí cap a casa (jo també he estat fora de casa el cap de setmana, Ruth) i en sentir les notícies per ràdio al cotxe quasi se me’n van les mans del volant. Imagine com us sentireu a Càlig els veïns, o els amics…. car el dolor de la mare, això no crec que siga imaginable.
    Reb una abraçada i amunt!

Responder

