11è Congrés Nacional del PSPV-PSOE

Demà a València comença el 11è Congrés Nacional del PSPV-PSOE on tots els delegats i totes les delegades (jo entre elles, i serà el meu primer Congrés del PSPV) tindrem l’oportunitat d’escollir a la nova direcció del nostre partit.

Sabeu, m’agrada aquest partit… i m’explico. M’agrada la grandesa que tenim per arribar a debatir, m’agrada la capacitat que hem tingut tots els militants de llegir-mos la ponència marc i ser capaços de millorar un text aportant 2.813 esmenes. Aquest cap de setmana no només escollim la nova direcció sino també li diem a aquesta nova direcció quina és la nostra visió del PSPV, alló que volem que el nostre partit milloro, alló que esperem d’ell, alló que volem ser.

Uns preferirem a un candidat i d’altres a un altre. Però el que necessitem TOTS els valencians (militants i no militants) és un projecte clar, ferm. I aquesta és la grandessa d’aquest partit. Un partit on, entre tots, elegirem el futur que volem d’ara endavant.

Jo me’n vaig en el portàtil al coll, així que espero poder anar contant-vos alguna coseta, si la Comissió (estaré en l’1) ens ho permeteix.

Responder

