Sòc una “borrega”

A tots els pobles, uns a principis, els altres al final, altres el primer dilluns o dijous de mes es celebra el ple municipal, el màxim òrgan col·legiat de la corporació. Sempre he sentit dir al meu pare que estar a l’oposició és com estar a una nevera, estar a un lloc fred i a vegades hostil. Tots els que em llegiu sabeu que fins a les darreres eleccions al meu poble havíem estat governant el PSPV, Agustí i Manuel havien sigut els alcaldes de tots els calijons.

La passada campanya electoral municipal que va ser…. dixem-ho en, va ser una campanya municipal que ja queda lluny on se’ns va acusar per activa i per passiva d’un sense fi de coses que després ha resultat que no eren veritat. Abans segons les paraules de l’actual alcalde el poble era un “rancho” i ara, jo em pregunto, que és?.

I ara és quant els que habitualment em llegiu, us preguntareu a que ve tot açó, si normalment de política municipal no en parlo al meu bloc. Doncs bé, ahir com us podeu imaginar pel que he dit al primer paràgraf va haver ple a Càlig. Ja ens estem acostumant els calijons i calijones a escoltar per la radio del poble (una radio com Canal 9), uns plens on fins i tot un regidor del PP ens va preguntar si l’intentàvem fiscalitzar (encara no sabia ell que una de les competències del Ple és el control i fiscalització dels òrgans de govern) . Ara el primer dilluns de mes la gent no mira CSI, escolta els plenaris. Bé o beeeee (com fan els borreguets).

Voldria fer un parèntesi i aclarar lo de “una radio com Canal 9”, no se’ns ha dit mai per anar i és que ara ens hem assabentat pel famós Calijoforum, que si vols ser entrevistat has de sol·licitar-ho tu. Bé o beeee.

Segueixo. Ahir va haver ple i el senyor París, REGIDUR DE CULTURA (i no m’equivoco al ficar REGIDUR perquè els cartells de les activitats que anuncia quant estan escrits en valencià (la majoria de vegades en castellà) posa REGIDURIA), va dir textualment “ustedes (referint-se als regidors del PSPV- PSOE) siguen vendiendo la cabra, la lástima es de los borregos que les siguen, esa es la lástima”.

Va demanar disculpes, entre rises, “por si alguien se ha sentido ofendido”.

Crec que s’està faltant al respecte de tots els calijons i calijones, no només d’aquells que ens van votar a nosaltres si no també als que van votar al PP. Per molt que demanares disculpes la frase ja estava dita i el que és diu es perquè es pensa.

I ja que m’he posat aprofito i li dic al senyor alcalde que si vol dir-me alguna cosa que em crido i m’ho diga a la cara, no mitjançant la radio, sóc conscient que sóc la secretaria general d’un partit polític democràtic on elegim tot i decidim tot entre tots, on vosté no tindria cabuda.

2 pensamientos en “Sòc una “borrega”

  1. Hola Ruti,

    el vídeo em pareix molt divertit, lo xungo d’açò és que és real. El nostre “concejal de cultura” va dir aquestes paraules i es va quedar tant ample.

    Ara si que som un rancho, entre borregos, gallines i burros….
    Lo de burros ho escric perquè he recordat que hi havia un mestre que vaig tindre que quan fies algun examen o treball un poc mal, te’n dibuixava un a l’examen, i… dic jo, si aquest mestre encara té aquesta costum li n’haurà dibuixat un de ben gran a qui ha escrit el programa d’actuacions culturals (estiu viu…).

    En resum, casi que preferixo ser una borrega que una burra, això sí, a la cabra que he de seguir ja la triaré jo.

    Mil besets i PACIÈNCIA.

  2. Hola Mari!!!!

    Moltes gràcies per les paraules… se que sempre te tindré ahí a pesar de que no entens com em pot agradar la política, que com tu dius, només em porta mal de caps.

    Jo estic totalment d’acord en tot el que has dit. A mi eixe mestre al que tu et refereixes ja em va martiritzar prou al cole… i ara, no pot pretendre que le tinga ni un mínim de respecte després de dirme que sóc una senyora que actua amb maldat. Olé!!!!

    Bé. ja parlem. besets.

Responder

