Us recomano…

… llegir aquest llibre.

Si no sabeu quin llibre elegir, jo us faig aquesta recomanació. Potser siga un dels millors llibres que he llegit últimament.

elnoidelpijamaaratllesbmp.jpg

4 pensamientos en “Us recomano…

  1. hello Ruth!
    Jo quan acabe el que estic llegint ara, La Hermandad de la Sábana Santa (m’agraden aquestes coses de misteri que mai en la vida es resoldran), començaré a llegir el que ens recomanes. Pq m’he donat comter que tenim moltes coses en comú i les dos hem coincidit en llegir alguns llibres me fie de tú, jeje.

    Un besot!

  2. Hola Matías,

    Llegeixes més els blocs que el correu,… jajaja. Ken Follet també m’agrada. Ara mateix tinc davant la revista del Circulo i he de decidir quin escollir, la veritat que la cosa està un díficil perquè estic entre tres. jejeje. Estic entre el que tu estas llegint ara, el de Noah Gordon o un de l’escriptora Mary Higgins Clark.

    Besets.

    Hola Mari,

    Jo també vaig plorar com una magdalena que hem de fer,… en algo ens tenim que pareixer.

    Hola Cris,
    Jo ja em vaig llegir La Hermandad de la Sabana Santa. M’encanta Julia Navarro. També m’he llegit la Sang dels Innocents. També t’agradarà. Si, si, si pareixem germanes i tot. Només faltava el meu tall de pèl.

    Ens veiem prompte… tenim un dinar pendent!!!!!!

Responder

