Debat Zapatero vs Rajoy

zaptero-rajoy-saludan-inicio-debate.jpg

foto: Reuter 

Acabo de veure el debat entre Mariano Rajoy i José Luís Rodríguez Zapatero. Com suposo que ha fet la gran majoria de gent. He de reconèixer que conforme s’acostava l’hora estava més nerviosa. Un debat cara a cara des de la imparcialitat. La primera vegada que ho anava a veure.

La meva primera impressió ha estat, un Rajoy alguna cosa nerviós, que al començar a parlar, no sabia molt bé on mirar; enfront d’un Zapatero més serè. Digueu-me partidista! Pot ser que si. Però així ho he vist jo.

Em quedo amb la frase del presentador: “el primer debat del segle XXI d’aquesta envergadura” i “Aquest debat entrarà en la memòria com el dia que es van reprendre els cara a cara entre els candidats a la presidència del govern d’Espanya”.

En aquest debat s’ha reflectit el clima que s’ha viscut en la vida política durant aquests 4 anys.

Gairebé no s’han comentat iniciatives i propostes per a la pròxima legislatura. Zapatero ha esmentat alguna, Rajoy cap. Aquest només sabia preguntar que pensava fer Zapatero en certs aspectes als quals ell tampoc donava solució.

No m’ha agradat gens que Rajoy soltara que ara han augmentat els casos de violència de gènere. Aquest tema ho considero, personalment, a la mateixa altura que el terrorisme, és a dir, no m’agrada que s’utilitzi com un tema partidista.

No m’ha quedat clar si vol o no vol el transvasament de l’Ebre. Que hem de fer? Segueixen igual d’ambigus que sempre.

M’oblidava, imperdonable la frase de: “el senyor Zapatero ha agredit a les víctimes del terrorisme”.

Bueno, per a mi, el debat d’avui l’ha guanyat Zapatero.

3 pensamientos en “Debat Zapatero vs Rajoy

  1. Hola Ruth! Aprofite el teu blog per dir…Gràcies a totes i a tots!Hui he renovat totalment el meu espai i ara és molt més competitiu. Sabeu què? Aquest article ha aconssegit fica-se en la portada de la web de Jordi Sevilla. Onda dòna la cara de nou. Entreu a la web de Jordi Sevilla i mireu:
    http://castelloencampanya.jordisevilla.es/ col.laboracions o directament
    http://castelloencampanya.jordisevilla.es/2008/02/28/una-espana-progressista/ feu comentaris per a que es mantinga.
    A més a més podeu entrar al meu blog i votar i fer comentaris, escoltar música… feu que no morga la blogsfera progressista.
    Onda ara també compta a les juventuts, a l´esfera progressista. I tot gràcies a gent coom vosaltres. Ruth, Samu, Cris, Joan… un fort bes.

Responder

