Llegir

Segurament a més d’u ens passa i més d’una vegada.

Crec que són les coses que té Internet: enllaç rere enllanç i acabes llegint un bloc (article, comentari,…) escrit a l’altra punta del país.

Ara no se a quin de tots he llegit que “somos lo que leemos”. I m’ha fet pensar. De veritat som el que llegim?. No ho crec.

A mi m’agrada llegir i llegeixo de tot.

M’encantes les novel·les de misteri i suspens, però també m’agraden les històriques, les comèdies romàntiques, les obres biogràfiques.

Ara bé si hem dius de quedar-me en algun llibre o en algun autor o autora… la cosa es complica. M’agraden els llibres de Matilde Asensi (els tinc tots). També m’agraden molts els llibres de Dulce Chacón (d.e.p.) “La voz dormida” és un dels llibres que recomano llegir a tots.

Tinc llibres de por de Stephen King i, per exemple, no puc suportar un pel·lícula de temor.

Recomano llegir a Enric Valor, per exemple, Narracions perennes.


També recomano llibres com: “Martina, la rosa número 13” o “La Catedral del Mar” o “Los pilares de la Tierra”.

4 pensamientos en “Llegir

  1. Hola Ruth!!!
    Jo pense el mateix que tu, crec que no som el que llegim, a mi m’agrada llegir de tot.

    Estic d’acort en que un libre molt bó és el de Dulce Chacon, de “la voz dormida”, jo l’he llegit i tb el recomane.

    Espere que vaja tot bé i a vore si ens veiem pronte.

    Un bes

  2. hola ruth: recomanacions de lectures per a rematar l’estiu: 1) EN coma, de Robin Cook, el rei dels best sellers setenters, políticament incorrecte i addictiu de llegir.
    2) Ponche de Acido Lisérgico: de TOm Wolfe, conta el famos viatge de Ken Kesey (autor de Alguien voló sobre el nido el cuco)amb el Neal Cassady (Moriarty de EN el camino de Kerouak)y Jerry García en el famos autobus Further, que recorria els Estats UNits amb una colla de hippies que anaven de LSD tot el viatge. Per a llegir a la platja.

  3. Hola Lluis,

    Gràcies per les recomanacions, les tindré en compte per a la futura adquisició de llibres. Però els tindré que deixar per a més avant que ara ja estan aqui els examens.

    Besets.

Responder

