Un poc de tot

Ufff, fa dies que no escric i no serà per falta de ganes.

La veritat és que durant aquestos 10 dies han passat moltes coses.

– Associació Cultural LO RASTRE: Dimarts neixia al Centre de Cultura una nova associació cultural al meu poble. Volem potenciar les coses que s’estan perdent i que nosaltres feiem quant erem menuts, però no ens tanquem a res. Ara a fer els tràmits pertinents per a donar-mos d’alta al Registre d’Associacions i a ficar-mos “manos a la obra” per a tirar endavant totes les coses que ja tenim pensades. Us seguiré informant.

– El debat de l’Estat de la Nació. No vaig tindre l’ocasió de seguir-lo tot, però he llegit el discurs de Zapatero i vaig seguir la resta per la premsa. La veritat, em sento decepcionada per l’actitud de Mariano Rajoy; però bé, ell sabrà que és el que vol.

– Reforma al Gobern: 3 ministres nous i una ministra que canvia de cartera. Un poc decepcionada també: M’agradava Jordi com a ministre, però bé, ara de segur que el vorem més per les nostres terres.

– Actuació del Grup de Teatre Corronconco: És el grup de teatre de Càlig i aquest cap de setmana van estrenar l’obra “TEATRO POR LA IDENTIDAD”. Aquesta vegada han deixat de banda la comèdia i s’han passat al drama, el drama que van viure molts argentins quant els van robar als seus fills. L’obra anava d’això de trobar als seus nets, germans, fills,… Van estar meravellosos. Felicitats a tots!!! Felicitats al Dire (Ximo)!!!!

– Acabo de llegir que Ignasi Pla ha dit que no es tornarà a presentar a Secretari General del PSPV. El que ha dit és una obvietat.

D’aqui dos caps de setmana a Madrid, hi ha Congrés Federal de JSE. Ja queda menys!!!!

2 pensamientos en “Un poc de tot

  1. Ara ja si que em cau be del tot Zapatero…es un tio superlisto…jo vull ser com ell de major😀

    Que Pla diga obvietats no es massa nou. Veurem qui es presenta al seu lloc…ejemmm.

    Fa milenis que no et veig. Supose que encara et reconeixerè…si em veus pel carrer i no et dic res es que no se qui eres!! jaja. Espere que vaja tot molt molt be.

    Per cert, a la associació no haurieu de haver-li ficat Lo Rastron?? jajajaja (es que tinc mono :P)

    Besets!!

  2. Hola!!!!

    Si que fa temps que no ens veiem… haurem de fer algo.

    La veritat és que m’han contractat a l’empresa on he fet el practicum de la carrera. Estic a 3 minuts de casa!!!!

    Bé, respecte a Pla, jo també dic ejemmm, ejemmm. I dixe-m’ho ahí. Val??

    Fes bondad.

    Besets

Responder

