12 de maig: Ignasi Pla i Zapatero a València a la Fonteta

3 pensamientos en “12 de maig: Ignasi Pla i Zapatero a València a la Fonteta

  1. osti que nervis….quines ganes que tinc d’anar!! segur que diuen una muntonada de coses que em serveixen per a molt!! jajaja

    Passa-ho be!😛

    P.D: Una pregunta desde el cariño…¿per a que serveixen els mitins a part de per a gastar-se mooolts diners i per a contar el que ja saben a gent a la que ja no cal convencer perque ja van a votar-los?

  2. Jo nerviosa no estic, el que tinc són ganes.

    Et dic una cosa, el dia que si que vaig estar nerviosa va ser al mitin de Felipe Gonzalez, tota la plaça de bous plena… va ser xulíssim.

    No se com contestar-te a la pregunta que em fas, es veritat que no es convenç a ningú per un mitin, però és una forma de vore i escoltar en directe les coses que veus per la televió (o no les veus, segons quina mires).

  3. jaja…sobretot si vols escoltar el que diu Carmen Alborch!! jajaja

    A mi lo dels mitins no em convenç…crec que és una de les coses que es fan i no són necessàries com per a gastar-se els diners que es gasten, pero weno, quantes coses hi han aixina, no?

Responder

