NO A LA CENSURA A TV3

Jo no se la gent que llegeix el meu bloc, però jo Canal 9 NO LA MIRO MAI.

I no entenc perquè el Consell de la Comunidad Valenciana no vol permetre l’emissió de TV3 per la TDT. Ja es va llevar l’emissió de la manera tradicional quant la Sexta va començar a emetre. I jo hem pregunto, que pretenen fer??

Ja ho entenc, es que resulta que TV3 és una televisió manipulada, on els que estan a l’oposició no tenen cabuda, on no hi ha objectivitat a l’hora de donar les noticies, que està al servei del seu President de la Generalitat…Ais!!! Perdó… he dit Tv3. NO, no!!! Volia dir CANAL 9.

Eixe canal de televisió que brilla per la seua pluralitat, per les pel·lícules en castellà, pels programes en castellà,…, eixe canal de televisió que segueix als dirigents del PP fins on faça falta, eixe canal de televisió que comença una noticia dient: “todos los españoles se manifiestan contra el Gobierno de Zapatero”. Escolta que jo soc espanyola i no me vaig manifestar contra Zapatero.

Hi ha un refrany (el refranyer espanyol és molt ampli) que diu que “uno tiene lo que se merece”. A lo millor, els valencians ens mereixem això, però espero que prompte tot açó canvio.

VOLEM UNA TELEVISIÓ PÚBLICA, EN VALENCIÀ I DE QUALITAT.

Per cert, jo no tinc aquest problema, perquè si el meu poble és part del País Valencià, però a efectes de repetidors de televisió rebem les senyals de Catalunya.

8 pensamientos en “NO A LA CENSURA A TV3

  1. También Zapatero dice:”todos los españoles”, y nos mete en el saco a los que no le votamos. Además, cataluña puede crear una ley CAC y vetar información, y nosotros tenemos k aguantar una parrilla totalmente manipulada. Por cierto, si crees que la libertad de expresión consiste en cargar con insultos contra la nación Española (rubianes), vaya ejemplo de tv. Y k me dices de TVE, PRISA, LEVANTE, SER,

  2. Benvolguda Ruth,

    Doncs jo sí, sí que mire Canal 9…
    Evidentment és una televisió prou lamentable però crec que per a poder criticar-la cal vore-la… no acabe d’entendre com parles tant d’ella si no la veus😉 (t’ho dic amb rotllo, eh? però cal mirar-se-ho, jeje).
    Per un altre costat, la veig perque és la nostra… és la de tots i totes els valencians, perquè és la televisió pública i això és el que ho diferència d’altres mitjans de comunicació dels que parla el anònimo del teu blog. Sí, PRISA te una ideologia.. però és un mitjà privat. Canal 9, a l’igual que Telemadrid estant fent un ús lamentable i totalment censurable dels mitjans públics.
    Sobre la notícia de TV3 és indignant… Els molesta i cal acabar amb ella.
    Molt deuria aprendre Televisió Valenciana de TV3…

    F.

  3. A veure, açò és mesclar xurrets i meninetes…val que Canal Ou es una absoluta caguerà en moltes coses, al tema de la llengua i sobre tot al tema de la discriminació de Alacant i sobre tot de Castelló…però que té que veure lo de TV3?? Jo vull veuro Canal Sur i Canal Castella la Manxa i no puc!! censuradors de merda!! manipuladors!!….no té peus ni cap. Per que abans ens emeteren TV3 a la Comunitat Valenciana vol dir que és el que ha de fer-se? Per qué no els criticavem abans? Jo crec que qui vulga veure la televisió de qualsevol altra Comunitat Autònoma només ha de instal·lar-se un aparell de TDT, que ara ho té molta gent i no és car. Exigir la emissió d’una cadena d’un alta comunitat i no la de la resta de comunitats no m’acava d’entrar en la llógica. Per que la de Catalunya si i altres no? I no emetre la televisió de la comunitat de Madrid és censura? mmmm…. jo crec que aquest assumpte amaga una intenció diferent, que és la típica del joc polític, i que consta en desprestigiar a l’altre partit en tot, ja ho estiga fent bé o malament. Em fastidia molt este tema de l’acusació política gratuita, i tu ho saps molt bé, i en aquesta época en que el PP está tant a tope de crítiques per tot i el PSOE de la comunitat amb el PP (curiosament, ambdós casos són partits que volen aspirar al poder…que crec que es el motiu vertader de les crítiques) em fastidia encara més.

    La política ha de ser un altra cosa, en la meua opinió, i s’ha de fer crítica en les coses que no es fan be, pero s’ha de intentar tindre el cap fred per tal de no criticar per buscar un efecte sino per subsanar errors i millorar la societat, en aquelles coses que no es fan be, pero només en aquelles i no en altres. Em te molt cremat el joc polític últimament…

    Besets Ruth!
    P.D. Tinc mono de reventa-reunions!😛

  4. A l’anònim dir-li que Zapatero és el president de tots els espanyols al igual que Aznar també ho era. (Jo tampoc el vaig votar i bé que era el meu president del Gobern, o no??)

    Sempre sortim en lo mateix, en lo de Rubianes. Doncs, si no t’agrada no ho mires i punto.

    Hola Fran,

    be, es q justet les coses que he comentat si que les he vistes, de Canal 9 miro la “mascletà” i la frase que he escrit la vaig sentir a l’inici del Telenoticies. També se que les pelis les fan en castellà perquè una cosa que m’encantar fer és zapping i Canal 9 està justet al número 5 del comandament de casa meua.

    Hola, Matias.

    El problema és que el que pretenen es que no es puga vore per la TDT.
    I em refereixo a censura, perque no se tu, pero jo TV3 la porto mirant desde molt menudeta (sino com haguessem vist Bola de Drac jejeje ). Fa més de 20 anys que emeteix a la Comunitat Valenciana.
    I no entenc perquè dius lo de la política. Jo aquí parlo com a Ruth no com a política (que no ho sòc) Crec que el PSPV no s’ha pronunciat sobre aquest tema o si s’ha pronunciat en el moment d’escriu l’entrada jo no en tenia coneixement.

    Bé, xiquets, m’alegro molt de que hem doneu la vostra opinió.

    ja parlem

    Besets.

  5. Be, jo també soc dels que han vist TV3 moltíssimes hores des de menudet i la veritat és que aquesta cadena m’ha donat algunes de les estones que més recorde a la televisió de la meua infantesa, com Bola de Drac, les carreres de Fórmula 1 (abans de que vinguera el Alonso i el Lobato…molt abans), Buenafuente, el Força Barça de Alfonso Arús i molts molts més. Això ho aparte totalment en el meu argument, que es basa en que al cap i a la fi, encara que molta gent ho veu molt proper no deixa de ser la televisió d’un altra comunitat autónoma, per la qual cosa no es llógic que si que emetesquen ells i no la resta de comunitats, es a dir, encara que tota la vida hàgen emés a la Comunitat no es normal que unes televisions autonómiques puguen emetre a altres comunitats i altres televisions no puguen. Per això pense que no es gens greu que no emeten ara ací, i no em pareix malament que no els deixen emetre sempre i quan no emeten els demés, es a dir, jo faría la política de “o tots o ningú” per que al cap i a la fi, totes les comunitats autònomes hauríen de ser iguals, no? o no ho son??

    Lo que comentava de política no volía ficar en dubte si Ruth parla com a persona individual o com a partit, cosa que crec que està fora de tot dubte. Mes bé em refería a que aquestos comentaris es fan en el joc polític i cada vegada se’n van mes de mare…per a mi es fonamental aparcar la inèrcia de atacar sistemàticament al partit “contrari” perque al final es perd la perspectiva del que realment es criticable.

    Besets!

  6. Pues nada os poneis todos ONO como yo que hay no te faltara de res, accion, series,drama,amor,sexo……jejeje.
    Sois unos craks k lo sepais.
    Pedro J.

  7. Bueno Ruth, eso es tú talante, “si no te gusta no mires”….la respuesta te ha puesto en evidencia. ¿Porqué no das una contestación razonable?….

  8. Hola Pedro J.

    Será cuestión de ponernos ONO. Lo que pasa que a mi pueblo aun no ha llegado.O_o

    Besos.

    Hola Anònimo.

    Es que mira, cuando empezáis con lo de Rubianes me pongo un poco histérica, la verdad. Yo esa tarde estaba viendo El Club, el programa que en el que lo estaban entrevistando, y estaban hablando de la obra que en aquellos momentos estaba dirigiendo, y que quieres que te diga a mi no me sentó mal (ni bien ni mal) y mira que yo (antes de que nadie mal piense) me considero igual de española que valenciana que caligense que ciudadana del mundo.

    Mira, si quieres hablamos una por una.

    TVE: ni que decir que los informativos han mejorada mucho últimamente. No se habla SOLO del gobierno, sino también de la oposición.
    LEVANTE: Bueno, soy lectora habitual, es el que siempre me he comprado y la verdad no creo yo que insulte en contra de nadie, y no creo que manipulen.

    SER: También la escucho y se puede ver que su tendencia es más bien de izquierdas (si quieres que lo diga así) pero creo que cuando tienen que dar información tanto negativas como positivas de cualquier partido lo hacen.

    GRUPO PRISA: yo creo que con el Grupo Prisa en general lo que os pasa a muchos es que es al que acusáis de que el PP no esté en el gobierno. Porque todos los medios del grupo fueron de los primeros que después del atentado del 11 M, sacaron a la luz que detrás de él no estaba ETA sino los Islamistas.

    Bueno, seguro que no te he convencido de nada pero eso de que “tenemos que aguantar una parrilla totalmente manipulada”. Pues para eso esta el mando a distancia,la ruedecita de cambiar el dial,… para que de TODA la información que haya en el mercado cada uno sea lo suficientemente coherente consigo mismo y mire (o escuche) aquello que quiere.

    Besos.

    Ruth.

Responder

