MENYS DE 100 DIES PER AL CANVI

Bé, falten menys de 100 dies per al 27 de maig. Aquest dia és un dia important. Ha de ser el punt i a part de l’actual Govern de la Generalitat (en “che” ^-^).

Avui per un oblit (justet parar de fer zapping en el moment que començaven les noticies de canal 9) he vist el començament de les noticies d’aquest canal. M’he quedat “anonadada” (no se la traducció al valencià, així que ahí es queda).

Justet ara és quant van a Bruseles a parlar dels problemes de l’aigua que hi ha al nostre País (Valencià), justet ara és el moment de posar les primeres pedres d’hospitals, col·legis,…; justet ara és el moment d’invertir al metro (després del malmès accident de l’estiu); justet ara és el moment de no complir el que diu l’Estatut que fa poc es va aprovar; justet ara és el moment per a que els dirigents del PP facen tot alló que durant els últims dotze anys.

Senyor del PP, no fa falta enganyar a la gent i, al mateix temps, no fa falta enganyar-se a vostés mateixos, perquè si la Comunitat Valenciana funciona com funciona és per la seua culpa.

La setmana passada les Corts Valencianes van fer una sessió en la nostra província, exactament a Borriana, doncs bé vaig tenir l’oportunitat de seguir un poc per televisió i just vaig escoltar al Molt Honorable President de la nostra Comunitat dient que des que ells estan en el govern el nombre d’escolars no ha crescut, en canvi el nombre de mestres a augmentat en 15.000. I ara aqui va la meua reflexió, llavors si no ha crescut el nombre d’escolars, ¿perquè els xiquets no caben a les escoles que ja estan fetes i que s’utilitzaven abans de l’any 1995? ¿Perquè a pobles con Les Alqueries els xiquets tenen que anar a l’escola a uns barracons?

Bé, el motiu d’aquesta entrada era ben diferent al que ha sigut. Jo només volia posar que vaig a les llistes autonòmiques del PSPV-PSOE per la província de Castelló. Vaig al lloc 19, impossible de sortir, però la veritat me fa il·lusió anar ahí, i igualment treballaré perquè el canvi és, ara més que mai, possible. Altres companys de JSPV també formen part d’aquesta candidatura.

4 pensamientos en “MENYS DE 100 DIES PER AL CANVI

  1. Hola Ruth:

    Avui he estat llegint una entrevista a Chomsky en la revista Cuadernos de Pedagogía i la última pregunta m’ha recordat a tu.

    “¿Ha pagado un precio personal muy alto por su activismo político?

    Cuando empecé a implicarme en actividades políticas supe que ese era un camino que no se acabaría nunca, que cada vez me exigiría más, que me traería consecuencias personales desagradables. Sabía que mi vida privada se vería seriamente afectada, pero tenía necesidad de dar algo, aunque supiera que las consecuencias serían negativas. Lo pensé una y otra vez y al final, aunque debo decir que sin demasiado entusiasmo, decidí jugármelo todo, porque pienso que las generaciones anteriores han dejado un legado importante de lucha que hay que conservar y proseguir.”

    I la meua pregunta es: tu t’ho has pensat bé???? Les consecuencies seran negatives.

    Besitos.

    Mari.

  2. Bé,

    Hola Mari!!! No ho intentos, ja saps que estic convençuda en el que faig. Que si tu tens la “fama” de ser la germana “cabuda”, jo si vull també ho puc ser. I ja saps que em tira massa la política, que m’agrada, que tinc els meus ideals i pensaments (igual que tu tens els teus) ven arrelats.
    I ja se que pot tindré conseqüències i que, a lo millor, poden ser negatives, però seràn les conseqüències que tindran que guiar la meua vida.

    Hola Chat, doncs si, la necessitarem, però esperem que sortiga tot a favor de l’esquerra.

  3. Hola Ruth!!!!

    Em sembla molt bé que tingues tant clar què vols fer amb la teua vida.
    Ja m’agradaria a mi tenir-ho clar, jo sempre he sigut molt indecisa i no sé ben bé què és bo per a mi,el que tinc clar és el que no vull.
    I per a tu no vull que no sigues feliç,possiblement per això no et puc donar el meu recolzament en la teua decissió, ja que no estic segura de que serà la que et portarà a la felicitat.

    Te vull molt.

Responder

