Vacaciones en Castellón!!!!!

Havia sentit dir que la Diputació de Castelló havia contractat a Luis Aguilé per a fer una cançó de Castelló per a promocionar el turisme, però no havia vist el video.

Cadascú que faça la seua valoració. Jo, personalmente, no se si riure o plorar.


NOTA A 27/02/2007

GRÀCIES A UN COMENTARI A AQUEST POST HE SABUT QUE HI HA UNA PLATAFORMA QUE ESTÀ RECOLLINT SIGNATURES PER TAL QUE EL VÍDEO DISTRIBUÏT PEL PATRONAT DE TURISME I PAGAT AMB ELS IMPOSTOS DE TOTS ELS HABITANTS DE LA PROVÍNCIA DE CASTELLÓ SIGA RETIRAT.

PODEU SIGNAR A: DIGNITAT PER CASTELLÓ.
JO JA HO HE FET.

7 pensamientos en “Vacaciones en Castellón!!!!!

  1. Jo personalment m’he fartat de riure (una vegada fet no anem a amarga-nos, no?) perque ja veia com si estigués allí les colles de Castelló aquesta Magdalena en la cançoneta “a todo trapo” i la gent ballant al rollo Luis Aguilé, que tot siga dit es un estil de ball perfecte per a la borratxera…jeje. A més, si et fixes en el Youtube el video té un fum de visites, i per a bé o per a mal…es sent el nom de Castelló. Ja sabeu el dit de “que hablen bien o mal de mi, pero que hablen”…jo pense que aquest video està fet a conciència així de “caspòs” (citant a un gran amic meu) per a que provoque el que realment està provocant…difusió. En el que va de tres dies enrere he rebut forwards amb l’enllaç del vídeo per més de 10 vies diferents, sense comptar els blocs…cadascú trau les pròpies conclusions, però el que no es pot negar es que tothom ho acavarà veient, i aquest és el fí últim de la publicitat, no?

    Besets Ruth.

  2. Holaaa!!!!!!

    ¿La impresió que m’ha causat el vídeo? No m’he vist la cara, pero segur que se m’ha quedat cara de boba.

    Jo també penso que, tant el vídeo com la cançó, estan fets tan cutres a propòsit. (O almenys, és l’únic raonament lògic que se m’ocurrix).

    …o realment som tan “bobos”?…

    No sé què pensar…

  3. Diox!!! pero q es esto???? así pretenden promocionar castellón??? q clase de turismo buscan????
    Y si es de promoción de castellón pq hablan de Marina d’or???!!! ggggrgrgrgr
    NO tengo palabras…¬¬

    Esq es muy cutre… jajaja xD

  4. NI MADONA NI CAMELA!!ESTE VIDEO ES LA CANYA D’ESPANYA

    Hola soc Ana, i personalment puc dir que es una de les maravelles del mon!! una gran manifestació de la cultura castellonenca…Tesa i Mar estan super enganchades i están proposant la creació d’na superorganització a nivell mundial!!! LUIS AGUILÉ SIN FRONTERAS!!!!!
    Tots els que vullguen participar que agreguen comentaris, i elles es posaran en contacte. No fa falta que ens donen el punt de contacte, elles tenen una red d’espies que us trobharán!!!

    PER UN MON PLE DE FELICITAT!!

  5. Doncs jo pense que és indignant que una isntitució pública faça una ‘promoció’ al nivell del “Amo a Laura” o “Opá, yo vi a hacé un corrá”.

    I pitjor és fer propaganda d’una empresa privada amb diners públics.

    Crec que s’ha de dir NO a aquesta burla, i per això estem recollint firmes a http://www.dignitatcastello.blogspot.com

    Si esteu d’acord amb el que proposem, signeu. Però ajudeu-nos a donar a conèixer la nostra iniciativa.

    Moltes gràcies

  6. El video es muy grnade y yo tuve el palcer de verlo actuar en directo estas magdalenas en oxo delante de mis narices y nos dimos unos grandes abrazos, es un tio de p…madre y un caxondo.Un placer haberle conocido, y el video es gracioso la verdad.
    Un saludo.
    Pedro J.

Responder

