Mentre uns preparaven el plat fort del sopar (Conill en llagostins a la cervesa)(per cert, BONÍSSIM), unes ens servíem el nostre Martini per anar aclimatant-mos al que ens esperava la resta de la nit.

i els altres es polien dos botelles de vinet.


A falta de rebre les fotos del sopar, vaig a fer un salt en el temps i dir que vam acabar de sopar i netejar els plats a les 11.40. Així que vaig tindre temps de llevar-los la pell i els pinyols al raïm i, enguany, i com a gran excepció, no me va agafar la risa durant les campanades i em vaig acabar tot el raïm.


Després direcció al Centre de Cultura on l’orquestra AZUL TIERRA ens va fer ballar fins a les 7.30 del matí.


I com he dit abans, a falta de rebre la resta de les fotografies, una on sortim: Mari, Aroa i jo.

Responder

