Govern d’entesa, govern d’esquerres.

Bé, a l’entrada que vaig fer l’1 de novembre deia que esperava que Montilla siguera president i pareix que així serà.


Matias hem preguntava entre rises si ho aconseguiria no havent aconseguit guanyar les eleccions. I també hem deixava una frase d’una pel·li (no sap quina i jo tampoc ^-^): “hoy en día mucha gente sólo alcanzar el poder cueste lo que cueste…”.

La veritat és que no crec que es puja dir que el PSC haja volgut arribar al poder costara el que costara. Jo crec que abans de les eleccions ja estava molt clar (o almenys jo ho tenia clar) que el pròxim president de la Generalitat seria Montilla amb el recolzament d’Iniciativa i d’Esquerra.

A més a més, tal i com havia transcorregut la campanya electoral es un poc ingenu pensar que CIU seria qui estaria al govern. Ha posat a tots de volta i mitja i ara vol pactar. Així les coses no se fan.

GOVERN D’ENTESA, GOVERN D’ESQUERRES

Un pensamiento en “Govern d’entesa, govern d’esquerres.

  1. Jejeje, ja m’extranyava a mí que no hi haguèssin comentaris…:P

    No em vas entendre bé. Lo de les rises no era perque pensara que fòra impossible que Montilla acavès siguent president, sino que em pareix irònic que el president de una comunitat siga durant ja fa uns anys una persona que ha perdut les eleccions, i que s’ha al·liat amb qui ha fet falta per tal de arribar a ser president. Ho ficava en el seu moment i ho torne a ficar…es lamentable. Pero és el que hi ha, mentre sigam votant a aquestos pol·lítics tan honrats que tenim.

    I per cert, segueix sense recordar la pel·li….quina ràbia!!

    Besets!!

Responder

