Festes 2006 (5)

Bé, per acabar en les Festes d’aquest any vaig a ficar dos fotos del dia que més nervis passem els membres de la Comissió de Festes.

Aquesta primera foto, és en el moment que él Regidor de Festes, és a dir, el meu pare, ens fa entrega d’uns detalls als presentadors de l’acte. Així a la fotografia apareixem: Ximo, Vicent i jo.

A aquesta segona foto, estem tots els membres de la Comissió, per fí, ens hem pogut fer una foto tots juntets: Vicent, Elo (Reina de les Festes de 2005 i que molt al seu pessar acabava regnat), Manu (el meu germanet), jo, Almu, Juan, Maria Teresa i Jose Joaquin.

Bé ara ja falta menys per a les Festes 07 i d’aquí dos messos hi ha que començar a preparar-les.

Responder

