Cites (XI)

  • Cuando se aprende a llorar por algo, también se aprende a defenderlo.

  • El amor nace del recuerdo, vive de la inteligencia y muere por olvido. (Ramón Llull)

3 pensamientos en “Cites (XI)

  1. Venga….discrepando otra vez. Ahora con Ramon Llull….
    El amor no nace del recuerdo ni de coña…el cariño si que nace del recuerdo, el amor no. Ramon, que estas fava!! jeje.

  2. Matias, m’estic començar a sentir culpable. No t’havies compromés a portar una vida monástica eléctrica fins a que tingues l’exàmen de “máquinas eléctricas”.

    Bé, en quant a la cita, jo crec que l’amor (cap a una altra persona) comences a sentir-lo quant eixa persona no està prop teu. M’explico: quant comença a agradar-te algú, penses més en ell (a lo millor) quant arribes a casa o quant estas a soles. Crec que és a això al que és refereix Ramón LLull. I si no és això, eixe és el sentit que té per a mi.

    PD: Aprova l’assignatura o em sentiré culpable.

  3. Jeje, tranquila que ho faig en els descansos, pero com no tinc moltes distraccions mire coses en internet….i com també m’agrada discutir…jeje. No et preocupes, que vaig a “tutiplen” la resta del temps.

    Un bes!

Responder

