Bo, ja s’acaben les vacances

Es pot dir que he fet bastants coses, però no totes les que volgués o hagués hagut de fer.
Vaig començar les vacances el dimarts 11 d’abril doncs després d’una reunió a la UJI per a preparar la campanya electoral (VOTA CAMPUS JOVE) em vaig anar a València perquè teníem reunió de la CEN.
El dimecres em vaig desplaçar fins a Alzira on la meua germana està de mestra interina de nens de 3 anys. Vaig tenir la “sort” de passar-me una vesprada (2 hores, però suficients) amb 22 nens (quin estrès).

Els dies de Pasqua vaig fer el típic de tots els anys, mirar des de casa com passa la processó (dijous i divendres sant) i després anar a prendre alguna cosa a la Lluna.

Divendres per la vesprada, com que ens avorríem un poc vam anar(Mari, Alex i jo) a fer fotos de Càlig (que penjaré en un altre post).
Dissabte els xics van anar a comprar i per la nit vam sopar (amb concurs de llançament d’os d’oliva inclòs)

Diumenge, Àngel ens va preparar un gazpacho manchego per a dinar. I després ens vam posar a cantar.

Dilluns vam fer una cosa diferent als altres anys, vam anar d’excursió al Delta de l’Ebre.
Durant la segona setmana de vacances ha aprofitat principal per a fer dos coses:feines acadèmiques (fer feina de classe, estudiar, fer treballs, quedar per a fer treballs) i feines associatives (preparar les eleccions, per si no ho sabeu: el dia 11 de maig eleccions a la UJI (qui pesada!!!))

I el cap de setmana tocava anar a Madrid a vore el mitin de ZP a Vistalegre i com diu aquell “con dos palabra IM-PRESIONANTE”

Responder

