Dia entretingut

Avui he tingut un dia de preparació de campanya. Bueno, ja he parlat altres vegades de Campus Jove (Associació de representació estudiantil de la que formo part a la UJI) doncs aquest any toquen, per a qui no ho sàpiga, eleccions. Són el dia 11 de maig i es presenten mogudetes.
Es pot dir que, gairebé, ho tenim tot preparat per a afrontar les 2 setmanes i mitja de campanya electoral. Avui m’he passat TOT el dia retallant i pegant el logotip de Campus en cartells (cal reciclar).
Mentre feia això (retallar i pegar) he tingut temps d’escoltar (que no veure) la tele.
He vist a Cuatro el programa Todos contra el cheff. Després, el programa d’AnaRosa (i m’he adonat del desconnectada que estic de tot això del món del colorín), peró el que més m’ha sorprès del programa és el reportatge d’investigació que han fet ficant-se en una banda feminina (les Latin Queen o alguna cosa així). També he vist a Arguiñano preparar una menestra de verdures de primavera i després la tertulia política. Un dels temes que han tractat, i que m’ha cridat molt l’atenció, és del judici contra els policies que van arrestar a dos militants del PP per “presuntament” colpejar al llavors Ministre de Defensa, José Bono. La militant del PP en el judici ha declarat que aquest fet (que la detinguessin) li ha causat grans problemes ja que algunes de les seues amistats li han negat la salutació (jo diria que en realitat eren mal amics) i que tots els matins quan va a treballar com la gent la mira malament ha de pujar al vagó del tren dels estrangers.
M’he quedat amb una cara d’incredulitat mirant la tele que em penso que si en punxen no em trobem sang. És que ara hi ha vagons en els trens per a diferenciar-nos segons nacionalitats? És més, que voldrà aquesta senyora, que hagi vagons distints per als que siguen madrilenys, per als valencians, andalusos, catalans,…
Per favor, com es pot parlar així. I no solament això, és que si ho ha dit és perquè ho pensa. I, la veritat, això… és el pitjor.

2 pensamientos en “Dia entretingut

  1. Molt ben dit, Ruth, la veritat es que la gent que pensa aixina es creu tot allò que diuen y no raonen.
    (Lamente les faltes ortogràfiques)…

Responder

