Unes quantes cosetes sense importància

Avui totes les valencianes i valencians hauríem d’estar contents o almenys mostrar alegria al saber que EL NOSTRE ESTATUT ja s’ha aprovat.
Crec, personalment, que hi ha dues coses on s’han equivocat:
1. Posar que som la Comunitat Valenciana. Per favor, SEMPRE SEREM PAÍS.
2. Ara resulta que en el meu currículum podré dir que parlo i escric un altre idioma: el valencià. Jo vull que em retornen la meva llengua: la llengua catalana.

Per a altres persones amb les quals avui he parlat un fet a destacar d’aquest cap de setemana ha estat l’ingrés hospitalari de Carod-Rovira per una angina de pit.
Jo li diria que està molt be defendre els seus ideals però que no “se lo tome tan a pecho” (es que la traducció d’aquesta dita al català quedava molt lletja).

Un altre titular que m’ha impactat és aquest:

Pero Fernando Martín da su lista con sus siete candidato. Se trata de Mourinho, Capello, Benítez, Wenger, Ancelotti, Lippi y Eriksson

Aquest home no es podria esperar a acabar la temporada. Mireu com si estiguérem a la Tombola.

Parlant de Tombola (i ja se que ella no va interpretar aquesta pel·lícula) aquest cap de setmana un gran artista espanyola, Rocio Durcal, ens ha dixat. Estic segura que tots alguna vegada hem escoltat un cançó cantada per ella o hem vist alguna de les seues pel·lícules.
Crec que els que hem tingut familiars que han sofrit càncer aquestes coses les sentim més.
Tanco els ulls i sento:

♪ Como han pasado los años, las vueltas que dió la vida, nuestro amor siguió creciendo, y con el nos fue envolviendo. Habrán pasado los años pero el tiempo no a podido hacer que pase lo nuestro ♪

Responder

