Quina bona sorpresa!!!!!!!!!

Farà qüestió de dos mesos la meua cosina Sara, que té 10 anys, em va dir que volia un compte de messenger. Sa mare li deia que no, que ni parlar-ne, però finalment la vam convèncer i li vam crear a la xiqueta el compte. Es que tots el de la classe en tenien!.

Com es normal, només em veu connectada, comença a enviar-me icones i fons de pantalla, dibuixets,… però avui m’ha sorprès. Al preguntar-li que estava fent m’ha contestat que preparant les propostes dels alumnes per al Consell Escolar.

M’ha contat que va rebre 17 vots, que va ser la més votada. M’ha passat les propostes per a que li diguera que pensava i si eren moltes. Les propostes que van a fer aquesta tarde al Consell Escolar són:

1. CANVIAR LES PORTERIES. Perquè estan rovellades i no tenen red.
2. FER TREBALLS AL LABORATORI.
3. FICAR LAVABOS NOUS. Perquè fan olor, estan tots bruts I trencats.
4. CANVIAR LES CANASTES. Perquè estan doblegades i no tenen red.
5. ARREGLAR EL FOCO DE LA PISTA. A nosaltres la resta dels alumnes ens han dit això. Però pensem que si el van trencar els de l’obra el tindrien que pagar ells.
6. FER OBRES AL GIMNAS PER FER-LO MES AMPLE. Perquè en realitat no es un gimnàs, es un menjador.
7. FICAR UN FOCO A LA CLASSE D’ANGLÈS, QUE ENFOQUE CAP A LA PISSARRA.

Espero de tot cor que li vaja be. Ara me n’adono que no sóc l’única en la família que li agrada ficar-se en coses.

**FOTO: Sara (ma cosina) i Mari (ma germana).

Responder

