Ahir vaig estar a Madrid 6 hores i mitja

Ahir va ser un dia molt, però que molt llarg. El dimecres m’avisen des de la seu de JSPV que tinc que anar a Madrid que hi ha Comité Federal de JSE.
La veritat és que són males dates perquè, com a estudiant que sóc, estic en plena època d’exàmens. Però bueno si es te que anar, se va.

Surto de Càlig a les 5.30 del matí, tinc que agafar l’Alaris a les 6.45 a Castelló. A València pugen al tren Carles Picher, Alberto Feijoo i Salva Costa. El viatge no es fa molt pesat ells llegeixen els periòdics, Carles es mira uns apunts perquè aquesta setmana té un judici (es advocat) i jo porto els apunts de direcció financera i vaig llegint.

Arribem a Madrid (son les 11.15), agafem un taxi i arribem a Ferraz 70 (Seu del PSOE). Allí ens trobem amb la resta de delegació de JSPV: Carlos Vicente, Nacho (no estic segura que siga aquest el seu nom), Jose Antonio Amat, Victor Jimenez, Alicia Esteve i Ivan Izquierdo.


Comença la reunió i ens dona la benvinguda José Blanco (secretari d’organització del PSOE) i ens diu que ja s’ha arribat a un acord al CiU per a l’Estatut.

Ha segut un comité llarg, ens alçàvem de la cadira passades de les 3.30 (4 hores asseguts).

Però hem viscut una part bonica, el company de Gilet, Salva Costa, ha entrat en substitució de Ivan Izquierdo, ha formar part de la Mesa del Comité Federal. Molta sort, Salva!!!

A les 6 agafava l’Alaris per a tornar a Castelló. Vaig dormir una bona estona. I després una hora més fins arribar a Càlig.

Responder

