Campus Jove i jo

A la vora de 4 anys fa que estic posada en el món de la representació estudiantil universitària i la veritat no em penedeixo de res del que he fet durant tot aquest temps.

Les primeres noticies d’entrar a aquest món les vaig sentir a Morella, on un amic em va dir que estaven intentant muntar l’Associació Campus Jove a Castelló i que li donaria el meu telèfon a Ruben. Així el 26 de març de l’any 2002 tinc la meua primera reunió on vaig conèixer a Carlos Fernández, a Ruben García, a Alexis Barrio, a Carme Calduch, a Mª José Gil, … i altres persones que eren els que havien començat amb el projecte.

El nostre gran repte en aquell moment era presentar una candidatura a les eleccions del 29 de maig. Vam fer una candidatura de 21 persones, jo anava la 15. Quedàvem a les 8 de la nit per anar a pegar cartells per les cantines i les classes de la Universitat.

Recordo, com si fora ara, el dia que vam mantenir la nostra primera reunió amb el Rector (que es tornava a presentar). Allí estàvem Raül Limorte, Carlos Fernandez i jo, al despatx del rector, asseguts a la taula de fusta que te (la de l’anunci Pronto, doncs igual), exposant-li el que volia Campus Jove a la Universitat, quins eren els nostres reptes i quines eren les exigències que li fèiem per si sortia elegit rector. Quins nervis!!!

Dos dies abans de les eleccions ens reunim tots al Consell de Titulacions de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques i, me’n recordo que Ruben va dir que trauríem fins a mi. En aquell moment vaig pensar que estava boig, que no trauríem ni dos representants però, mira per on, m’equivocava. Vam traure 20 representants. Havíem guanyat.

Qui anava a dir-ho, havíem guanyat i no ho esperàvem. Ara era el moment de posar-se a treballar.

Em crida per telèfon Alexis que volia parlar en mi i quan vaig arribar estava amb Carlos i em diuen que si vull ser la secretària del Consell d’Estudiants. Ufffffffff, quina responsabilitat, accepto. El dia 15 de juliol es forma el primer Consell d’Estudiants amb membres de Campus Jove.

A partir d’aquell moment ens posem a treballar.

Continuarà…

Responder

